• Hrobacza Łąka, 17.06.2023 r.

• 01.10.2023 18:25
      • W sobotę 17.06.2023 r. Groniczki wyruszyły na górski szlak ostatni raz w tym roku szkolnym. Tym razem włączyliśmy się w akcję „Sprzątamy Beskidy z PTT”, organizowaną przez Polskie Towarzystwo Tatrzańskie oddział w Bielsku-Białej. Naszą 28- osobową grupę wspomógł pies Amelki i w tym składzie ruszyliśmy spod szkoły żółtym szlakiem.

• Uzbrojeni w worki na śmieci i rękawiczki, pięliśmy się mozolnie w kierunku szczytu Hrobaczej Łąki. Na szczęście śmieci nie było zbyt dużo – niektórzy musieli się sporo natrudzić, aby cokolwiek znaleźć. Na szczycie byliśmy około południa, a przywitał nas sam Prezes we własnej osobie.

Nad ogniskiem piekły się kiełbaski, którymi chętnie się raczyliśmy. Wesoło sobie gawędząc i podziwiając widoki w kierunku Jeziora Międzybrodzkiego i Beskidu Żywieckiego, spędziliśmy na polanie ok. 2 godziny.

Gdy dotarły już wszystkie grupy, odbyło się podsumowanie akcji i wręczenie pamiątkowych dyplomów.

Zeszliśmy do Kóz tą samą drogą w bardzo przyzwoitym tempie i pod szkołą zakończyliśmy wycieczkę.

Do zobaczenia we wrześniu!