• Jaworze, 03.10.2015r.

• 18.11.2015 08:32
      • W sobotę 3 października 2015 r. "GRONICZKI" wyruszyły na kolejną wycieczkę. Tym razem uczestnicy udali się na rajd do Jaworza. O godz. 7:35 na pętli szóstki w małych Kozach czekaliśmy na autobus MZK, który miał zabrać nas do Bielska – Białej.

• Z Bielska pojechaliśmy autobusem miejskim do dolnej stacji kolejki na Szyndzielnię, skąd wyjechaliśmy na samą górę. Tam zwiedziliśmy wieżę widokową i przeszliśmy do schroniska. Po 15 minutowym odpoczynku zeszliśmy szlakiem czerwonym i żółtym do Wapienicy Zapory, a następnie Ciuchcią Beskidzką przejechaliśmy do amfiteatru w Jaworzu. Tam czekało na nas wiele atrakcji i rozrywek. Wszyscy uczestnicy wycieczki dostali losy na loterię fantową oraz kupony na pyszny żurek i sok. Niektórzy uczestnicy rajdu zakwalifikowali się do konkursu o wiedzy drogowej. Wszystkim dopisywał dobry humor i energia. Przez cały czas towarzyszyła nam piękna pogoda. Po zakończeniu zabaw w Jaworzu wróciliśmy do punktu zbiórki i rozeszliśmy się. Bardzo podobała nam się ta wycieczka! :)