• Kozia Góra, 11.11.2015r.

• 24.11.2015 10:57
      • 11 listopada 2015 roku o godz. 7.30 rozpoczęła się nasza wycieczka - "BIAŁO - CZERWONE WĘDROWANIE". Spotkaliśmy się na ostatnim przystanku autobusu nr 6. Pogoda tego dnia była dosyć pochmurna i lekko deszczowa, dlatego każdy był ciepło ubrany z termosem ciepłej herbaty w plecaku. Opiekunami naszej wycieczki byly: pani Kasia, pani Sylwia i pan Miłosz.
      • Autobusem nr 6 dojechaliśmy do Bielska - Białej, gdzie przesiedliśmy się do autobusu nr 1, który zawiózł nas prosto do Cygańskiego Lasu.

Gdy wysiedliśmy z autobusu ruszyliśmy szlakiem przez Cygański Las na Kozią Górkę. Po drodze pokonaliśmy ekstremalne podejście, obok którego była skocznia wybudowana przez Niemców. Zatrzymywaliśmy się w wiatach, organizowaliśmy różne konkursy, takie jak:kalambury, chowanie się, rysowanie orzełków i puszczanie samolocików.

Gdy dotarliśmy do schroniska, mieliśmy czas wolny. Piekliśmy kiełbaski i piliśmy ciepłą herbatę. Po zjedzeniu kiełbasek pani Sywia robiła "Kręćka" i wszyscy mieliśmy niezły ubaw.

Przy schodzeniu z góry zatrzymaliśmy się na skałach, gdzie robiliśmy sobie pamiątkowe zdjęcia. Gdy zeszliśmy do Cygańskiego Lasu udaliśmy się do autobusu nr 1, z którego presiedliśmy się do autobusu nr 6. Gdy dojechaliśmy do Kóz, rodzice już na nas czekali.